za duzoooooooooooooo

Kamil Szadkowski

ostatnie dni to silownia po 2 razy dziennie, kocham trening silowy, kocham wychodzic z trening zmordowany i caly mokry, ale szczerze poki co nie wyrabiam z regeneracja (spie dosc duzo, ale diete POKI CO mam za malo kaloryczna)
pierwsze dni byly spoko, ale juz 4-5... nie
oczywiscie w pozniejszym etapie powroce do takiego treningu 🙂

DIETA

jak widac zaczalem suplementowac witamine c, jesien pod wzgledem pogody jest dosc nieciekawy, a w dodatku wit.c zbija kortyzol (hormon stresu)

prozdrowotnie WITAMINKI + 5 ml tranu (zwykle dodaje do 1 posilku) + 5g witaminy C1 75 gram kaszy jeczmiennej + 3 miarki odzywki bialkowej
20 min przed treningiem 1/2 miarki SPEED X3
2 po treningu silowym i aerobach 2 miarki IZOLATU BIALKOWEGO + 10 g KREATYNY + 100g kaszy jeczmiennej
3 200g watrobki drobiowej + 100g ryzu
20 min przed treningiem 1/2 miarki SPEED X3
4 200g piersi z kurczaka + 75g kaszy jeczmiennej + 2 duze pomidory
5 200g zoladkow drobiowych + 25g kaszy jeczmiennej + ogorek
6 200g chudego twarogu + 50g kaszy jeczmiennej z pomidorem

DSC08132 DSC08128

TRENING

opisze trening pokazany na filmie a nie dwa treningi (robilem plecy i nogi tego dnia)
jedno jest pewne, dawno nie wyszedlem z silowni caly mokry (a temperatura wcale nie byla wysoka), robilem ze znajomym (pozdr Rafal serie na zmianie - zreszta widac w pierwszej czesci)
ilosci serii nie pamietam, od 5 do 7, powtorzenia byly do odciecia, w wiekszosci cwiczen podwojny dropset

sciaganie drazka zaa kark
przyciaganie V do brzucha
wioslowanie w opadzie (film)
hammer z dolu (film)
hammer z gory
sciaganie V do mostka (film)
odwrotny butterfly

[youtube url="https://www.youtube.com/watch?v=UR-WLLsd40Y" width="560" height="315"]

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *