Blogi Treningowe Ciekawostki treningowe Motywatory Trening

TRENING KLATY- siła rośnie! MASY CIĄG DALSZY!

Siemankoooo wszystkim! 🙂 

KLATA PĘKŁA, boli już mnie 3 dni! Ile ćwiczeń robicie na klatę w tygodniu? Tylko nie mówcie, że poniedziałek to wasz światowy dzień klaty?! Proponuje dla odmiany w poniedziałek robić nogi, wtedy wszystkie maszyny wolne 😀

Wypiszę tylko serie robocze, wstępne mają za zadanie przygotować mnie do serii docelowej, zwykle 1-3 serie wstępne. mniejszym ciężarem. Serie robocze to takie, w których daje z siebie 150 %, choćby jutra miało nie być to muszę zrobić, światło gaśnie przed oczami- wcale się tym nie przejmuje i robię dalej.

1. Wyciskanie ławka pozioma
1s x 6p x 132,5 kg
2. Wyciskanie skos hantle
1s x 11p x 52 kg
1s x 15p x 46 kg
4. Wyciskanie skos ujemny sztanga tempo 3-0-1-0
2s x 15p x 85 kg
5. Rozpiętki skos dodatni tempo 3-0-1-0
2s x 13p x 22 kg

Aeroby 40 min na rowerku 🙂 Aktualna kaloryka ok 5500 kcal, myślę, że masa do końca kwietnia i zrobimy mocniejszy mini cut 🙂 Mimo tego, że jestem niezłym żarłokiem w chwili obecnej często nadmiar jedzenia już mi dokucza, czuje się przejedzony, ale są dni, że jest okej 😀 Nie zwalniamy, ciężko trenujemy i jemy sporo!

Znajdziecie mnie na: www.facebook.pl/olikanek
Instagram: oliwergalor

O autorze

Oliwer

Oliwer

Pasjonat kulturystyki, czynny kulturysta, dietetyk. Absolwent Uniwersytetu Przyrodniczego kierunek: Żywienie człowieka.
Prowadzenie online, diety, treningi, porady!

› Zobacz wszystkie artykuły

Dodaj komentarz

Kliknij tutaj aby skomentować artykuł

Facebook

Ad