Tag: trening

Zupa kolagenowa

Zupa kolagenowa

ZUPA KOLAGENOWA Dzisiejsza moda na beztłuszczowe jedzenie doprowadziła do tego, że mamy duże niedobory kolagenu a co z tym związane bóle stawów, ścięgien, problemy z żylakami. Tak to wszystko, za sprawą kolagenu a raczej jego braku. Kolagen ma olbrzymie znaczenie w utrzymaniu zdrowia układu krążenia bo przecież serce w połowie […]

Co zjeść po treningu? Ranking 20 najlepszych produktów spożywczych

Co zjeść po treningu? Ranking 20 najlepszych produktów spożywczych

Posiłek potreningowy jest bardzo ważny, to od niego zależy czego dostarczymy w pierwszej kolejności do naszego ciała. Przedstawimy dzisiaj przykładowe pozycje dla takich posiłków. Węglowodany: Słodkie ziemniaki lub dynia: wcześniej ugotowane słodkie ziemniaki upiecz w piekarniku, przygotuj w wolnowarze lub w ciśnieniowym multiwarze. Możesz również pokroić dowolny rodzaj dyni (np. […]

Bądź Silny, Podnoś Ciężary: Trening Nóg i Ramion wg Layne’a Nortona

Bądź Silny, Podnoś Ciężary: Trening Nóg i Ramion wg Layne’a Nortona

Krótki quiz: rozmiar czy siła? Dla elitarnego trójboisty i naturalnego kulturysty Layne’a Nortona odpowiedź to: oba. Spróbuj tego innowacyjnego treningu do zbudowania nóg silnych jak dąb i masywnych ramion! Jestem trójboistą i kulturystą. Kiedy idę na siłownię, chcę sprawić, by ciężary, które podnoszę były jeszcze cięższe i dodać rozmiaru moim […]

barki

barki

DIETA + suplementy prozdrowotnie 1g witaminy C x 3 w ciagu dnia + MAGNEZ Z B6 + WITAMINY + WITAMINY D3 + K2 MK7 + imbir – wszystko w drugim posilku (chyba ze zapomne ? to dodam to co zapomnialem w innych) trening na czczo KREATYNA 10 g po treningu […]

Trening pleców i dwugłowych ud! Kiedy należy przestać pobijać rekordy? Kontuzje!

Trening pleców i dwugłowych ud! Kiedy należy przestać pobijać rekordy? Kontuzje!

Witajcie! Jak to w sobotę czy zima czy lato wypada zrobić trening, u mnie od dłuższego czasu w ten dzień przypadają plecy i dwugłowe ud. Dzisiaj postawiłem na rozciągnięcie, czucie mięśniowe, wdrożyłem serie łączone z dodatkiem dropsetów. Było lekko? Nigdy lekko nie trenuje, a wy? 1. Focze wiosło 4s x […]

nogi/lapy

nogi/lapy

jako ze w tej silce mam dosc malo mozliwosci aby trenowac nogi to lacze je razem z lapami ostatnie dni lekko obijalem sie z dieta, ale juz wrocilem na wlasciwy tor 🙂 z dodatkowych aktywnosci doszly zajecia z wioslarstwa, w obecnym okresie na ergometrze, w pozniejszym czasie przeniose sie na […]

FBW vs SPLIT czy może jeszcze inne kombinacje?!

FBW vs SPLIT czy może jeszcze inne kombinacje?!

Witajcie! Od dłuższego czasu toczy się walka, który trening należy wykonywać, który jest lepszy itd. Na chwilę obecną bardzo popularny stał się trening FBW (full body workout), czyli trenowanie całego ciała na 1 sesji treningowej. Nie będę opierał się żadnymi badaniami, one nie do końca mnie przekonują, często są „sprzedawane”. […]

OLIKANEK! Szybki, dynamiczny, intensywny trening klaty i barków!

OLIKANEK! Szybki, dynamiczny, intensywny trening klaty i barków!

Siemankooooo! Czasami mam tak napięty dzień, że nie wiem za co się zabrać… Zajęcia, praca z podopiecznymi, nauka, trening, gotowanie. Oczywiście potrafię tak się zorganizować, że zrobię wszystko co zaplanuje.  Staram się wtedy wykonać mega intensywny i dynamiczny trening, tak aby zaoszczędzić jak najwięcej czasu. Krótkie przerwy między seriami, serie łączone […]

plecy

plecy

ostatnio bardzo czesto mam swoje „trzesiawki” neurologiczne (kto mnie sledzi juz jakis czas to sie orientuje), raczej nic innego juz nie napisze… (non stop narzekam na blogu, wiec musze sie tego wyzbyc 🙂 na zywo po prostu zaciskam zeby i robie swoje) DIETA prozdrowotnie 1g witaminy C x 3 w […]

Betaina – zbędny dodatek?

Betaina – zbędny dodatek?

    Betaina to stały dodatek dla wielu złożonych produktów. Wzbogaca zarówno preparaty przedtreningowe jak i preparaty potreningowe czy kompleksy witaminowe. Betaina inaczej trimetyloglicyna (w skrócie TMG), trójmetylowa pochodna glicyny, odkryta po raz pierwszy w soku z buraków cukrowych, występująca w znaczących ilościach również w pszenicy, szpinaku i skorupiakach. Swoje działanie zawdzięcza grupom metylowym, za sprawą […]

plecy

plecy

ciezki okres mnie dopadl, ale juz wychodze z niego 🙂 ostatnio przeziebilem sie (tak, w ta piekna pogode…), spadek motywacji etc czasem zdarza sie ze zapomne wypic tranu, ew zazyc wit c i oto skutki… DIETA prozdrowotnie 1g witaminy C x 3 w ciagu dnia + MAGNEZ Z B6 + […]

klata

klata

w sylwetca niewiele sie zmienia wiec podkrecam intensywnosc 🙂 DIETA prozdrowotnie 1g witaminy C x 3 w ciagu dnia + MAGNEZ Z B6  + WITAMINY + WITAMINA D3 + WITAMINA K2 – wszystko w pierwszym posilku trening na czczo wylacznie po wzieciu BOMBSHELLA na mnie dziala dosc subtelnie, przyjemne pobudzenie, […]

barki

barki

zrezygnowalem ze startu w mistrzostwach europy ze wzgledu na problemu osobiste oraz zdrowotne… powrocilem czesciowo do tanszych zrodel bialka, stwierdzam ze nie ma sensu poki co co przeplacac, apetyt dopisuje az nadto zaczynam masowac i poki co kombinuje z dieta 🙂 DIETA prozdrowotnie 1g witaminy C x 3 w ciagu […]

jaki wpływ mają na nasze zdrowie emocje

jaki wpływ mają na nasze zdrowie emocje

Nikt nie doznaje emocji tylko w „sercu” czy „psychice”. Emocje docierają do nas w formie reakcji chemicznych, mających miejsce w ciele i mózgu. Te reakcje zachodzą zarówno na poziomie narządów, jak i na poziomie komórkowym. Każda zła emocja, brak samoakceptacji, przynosi ze sobą stres, który ciało odbiera, nie dbając co […]

Powrót po kontuzji – trening okluzyjny!

Powrót po kontuzji – trening okluzyjny!

Trening w trakcie drobnej kontuzji czy bezpośrednio po urazie, nie należy do najbardziej oczekiwanych sesji. Ból mięśnia, bądź stawu skutecznie ogranicza możliwość dokładania ciężaru. Co jeśli możemy wykonać ćwiczenia jedynie z ograniczonym obciążeniem? Na to odpowiedzią jest trening okluzyjny! Mowa o technice zwana okluzją albo jak to było pierwotnie nazywane, […]

plecak

plecak

zdecydowanie moja najslabsza partia mimo ze do niej przykladam sie najbardziej… coz poradzic, trzeba bedzoe pokombinowac na masie ktora niedlugo nadejdzie 🙂 ucialem kolejne ~400 kcal (juz ostatnie:)) DIETA prozdrowotnie 1g witaminy C x 3 w ciagu dnia + MAGNEZ Z B6  + WITAMINY + WITAMINA D3 + WITAMINA K2 […]

klata

klata

tak patrze na blog i stwierdzam ze strasznie go zaniedbalem, wiec trzeba to zmienic 🙂 sezon grillowy w pelni, kielbachy czuc w powietrzu 😛 co nie zmienia faktu ze obecnie nie tykam tego typu świństw DIETA prozdrowotnie 1g witaminy C x 3 w ciagu dnia + MAGNEZ Z B6  + […]

nogi

nogi

pierwsza obcinka kcal (-300), nie waze sie ani nie mierze, pierwsze tygodnie redu wiadomo jak wygladaja 😉 raczej nie bede czitowal (chyba ze trener powie inaczej) DIETA prozdrowotnie 10 ml tranu + 2g witaminy C x 5 w ciagu dnia + MAGNEZ Z B6  + WITAMINY + WITAMINA D3 – […]

szejk po-treningowy PEŁEN MACY

szejk po-treningowy PEŁEN MACY

Ten szejk serio doda Wam dużo mocy:). A wszystko dzięki produktom w nim użytym. Super uzupełni Wasz glikogen mięśniowy po intensywnym treningu (cukry proste z owoców) oraz zregeneruje, szczególnie  dzięki SUPER składnikowi . MACA jest to wysuszony i  sproszkowany korzeń uprawiany już dawno temu przez Inków. Używano jej nawet kiedyś […]

czy jest coś takiego jak nieudany trening?

czy jest coś takiego jak nieudany trening?

Są osoby, którym do szczęścia wystarczy bieganie, są tacy, którym szczęście zapewnia zumba, inni wolą trening w domowym zaciszu z Trenerką Polek. Ale to wszystko nie jest dla mnie;). Uwielbiam siłownię, uwielbiam ciężary. Siłowo trenuje już długo, parę lat temu zaczęłam dość kulturystycznie, jedząc jak przystało na prawdziwą kulturystkę kurę […]

Trening + Regeneracja = SUKCES

Trening + Regeneracja = SUKCES

Niezwykle istotnym czynnikiem przy rozbudowie naszych mięśni jest REGENERACJA. Prawda jest taka, ze zarówno osoby rozpoczynające swoją przygodę z siłownią, jak i te o większym stażu, często zapominają o rozciąganiu mięśni, co po latach może owocować tragicznym skutkiem. Trening jest  bodźcem dla naszego organizmu do hipertrofii mięśniowej, czyli ich wzrostu. […]

Beautiful young woman hugging Burger. Pop art retro vector vintage illustration. Fast food restaurant, diet and hunger

trening na redukcji/masie/utrzymaniu

Często mnie pytacie jak wygląda mój trening na redukcji. Kurcze, ostatnią redukcję skończyłam w marcu, przed Mistrzostwami Polski. Teraz po tych paru miesiącach rozpoczęłam kolejną, ale powolną, raczej takie utrzymanie na minusie. Bogatsza o nową wiedzę, z większą świadomością, potrzebą progresu, po kilku popełnionych błędach, zaczynam robić to bardziej z […]

Health food concept with fresh fruit, vegetables, seeds, pulses, grains and cereals with foods high in vitamins, minerals, anthocyanins, antioxidants and fiber, top view.

co jeść przed treningiem

Chciałam dziś poruszyć kilka kwestii związanych z posiłkami około-treningowymi, które również będą stanowiły odpowiedzi na Wasze często zadawane pytania. Dziś o posiłkach przed-treningowych, next time po-treningowych. 1. Trening na czczo czy po posiłku? Moim zdaniem jest to bardzo indywidualna sprawa, ponieważ  badania pokazują, że obie metody przynoszą duże korzyści dla […]

http://www.nerdfitness.com/wp-content/uploads/2014/01/lego_workout-713x342.jpg

Przeczytaj zanim zapiszesz się na siłownię

Dwa miesiące przed sezonem urlopowym robi się dość ciasno na siłowni, a wszystko przez to, że każdy nagle sobie przypomina, że dobrze by było zrobić ładną formę na plażę;). Założę się, że i dietetycy przeżywają wówczas oblężenie. Niestety statystyki mówią, że ok 40% tego tłumu zniknie w przeciągu paru miesięcy. […]

sexy back ;)

sexy back ;)

Niestety my dziewczyny, często skupiamy się na dolnych partiach ciała, robimy kilka razy w tygodniu nogi i tyłek. O dziwo, nie wyglądamy jak Jen Selter, bo często przy tych ćwiczeniach popełniamy masę błędów treningowych i żywieniowych (polecam przeczytać poprzednie  artykuły: 1 i 2). Zapominając o górnych partiach, często robimy sobie […]

dieta 70% trening 30%, a gdzie sen?

dieta 70% trening 30%, a gdzie sen?

Trenujemy, robimy przysiady, układamy plany żywieniowe, przestrzegamy zasady czystej michy, liczymy skrupulatnie BTW, gotujemy nasze posiłki,  suplementujemy . O ile mamy dobrze opanowane dwie pierwsze pozycje z tytułu, często zapominamy o równie ważnym i mającym wpływ na naszą formie śnie. Oczywiście trening i dieta, mają olbrzymie znaczenie na rozwój naszych […]

Young woman working out in gym. Rear view of woman doing hand stretching exercise at a gym.

Dziewczyny do sztang

Od kiedy wrzuciłam na jeden z profili społecznościowych zdjęcie swojego kilkumiesięcznego progresu, posypało się mnóstwo pytań co zrobiłam, by wysmuklić moje nogi. Faktycznie, zmieniając program treningowy i nawyki żywieniowe, udało mi sie z obwodu nóg stracić po 6cm!! (dla mnie nadal ta cyfra jest dużym szokiem). Nogi zawsze były moją […]

bic/tric

bic/tric

postanowilem dodac 1 posilek i tym samym podbic pule wegli o 75g (razem ok 450), bialko pozostaje na tym samym pulapie, bo jak wiadomo na masie nie jest az tak istotne prawie non stop chodze senny (oprocz silowni rzecz jasna) DIETA prozdrowotnie  WITAMINKI + 15 ml tranu 1 4 miarki […]