Blogi Treningowe Ciekawostki treningowe Suplementy diety

Siła stoi? Nie wiesz jak progresować? Oliwer na ratunek! Progresja liniowa, system rampa, reps goal!

Witajcie!

Mam za sobą 1 tydzień deficytu, tak jak wspominałem planuje około 8-10 tygodni mini cut, ale nie o tym dzisiejszy blog! Chciałbym przekazać wam trochę wiedzy jak sobie radzić z dokładaniem ciężaru, jakie są podstawowe metody progresowania i co jest lepsze dla kogo 🙂

Więcej informacji w filmie!

Aktualna suplementacja:

Flexit Nutrend
Witamina D
BCAA OLIMP
Witamina C

Dieta:
220 g białko, 70 g tłuszcz, 370 węglowodany !

Kto powiedział, że na deficycie trzeba być głodnym i nudno jeść?

img_3439

www.facebook.pl/olikanek

więcej moich poczynań na forum mz team 🙂

http://www.forum-sportu.pl/topic/1708-dziennik-treningowy-olikanek-droga-do-mistrzostw-polski-junior%C3%B3w-2017/#entry12252

O autorze

Oliwer

Oliwer

Pasjonat kulturystyki, czynny kulturysta, dietetyk. Absolwent Uniwersytetu Przyrodniczego kierunek: Żywienie człowieka.
Prowadzenie online, diety, treningi, porady!

› Zobacz wszystkie artykuły

Dodaj komentarz

Kliknij tutaj aby skomentować artykuł

Facebook

Ad