Prosty omlet ze szpinakiem

fitness-food

omlet ze szpinakiem fitness food

Lato za pasem, coraz więcej osób robi redukcję więc dziś specjalnie dla nicj propozycja prostego omletu dla osób będących na dietach low-carb. Poniżej przedstawiam przepis na bez-węglowe naleśniki (omlety) ze szpinakiem.

Czas przygotowania: 15 min
Składniki 1  omlet

  • 2 jajka (po ~70g)
  • 100g liści szpinaku
  • 30g mozzarelli
  • 10g żółtego sera
  • sól
  • pieprz
  • gałka muszkatołowa
  • czosnek

Przygotowanie

Zamrożone liście szpinaku roztapiamy w małym rondelku z odrobiną oliwy z oliwek i wody, dodajemy pieprz, sól, gałkę muszkatołową i 2 małe ząbki czosnku. Roztrzepujemy dwa jajka i dodajemy do nich żółty ser oraz odrobinę pieprzu i soli. Wylewamy masę jajeczną na gorącą patelnię do smażenia naleśników i omletów. Po 1-2 minutach przewracamy omlet na drugą stronę i smażymy kolejne 2 minuty. Tak usmażony omlet ściągamy na talerz i układamy na nim szpinak oraz kosteczki mozzarelli. Błyskawiczna imitacja naleśnika ze szpinakiem gotowa 🙂

Wartości odżywcze
Białko: 24g
Węglowodany: 1g
Tłuszcz: 19g
Kalorie: 314 kcal

Jeśli komuś brakuję tutaj białka polecam dołożyć go nieco z odżywki białkowej. Ostatnio trafiłem na nowość od Treca, mianowice Isolate 100. Ma doskonałe wartości i przede wszystkim genialne smaki. Zdecydowanie polecam! Czekolada z truskawką to poezja 🙂 Do tego łyżka masła orzechowego i nic więcej do szczęścia nie potrzeba 😉

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *