Odchudzanie Plotki suplementacyjne Suplementacja Suplementacja podczas odchudzania Suplementy diety

Nowy spalacz tłuszczu – Red Light!

Controlled Labs kontynuuje zaskakiwanie swoich fanów dobrymi, wysokojakościowymi suplementami. Tym razem wprowadzili ciekawą formułę wspierającą utratę tłuszczu. Produkt ten nazywa się Red Light, jednak daleko mu do typowego suplementu odchudzającego zawierającego typowe dla tej kategorii produktów połączenie składników.

Red Light – czym właściwie jest?

Red Light jest spalaczem tłuszczu z dodatkiem substancji wspierających produkcję testosteronu i mieszanki poprawiającej trawienie. Jest to rodzaj formuły typu all-in-one, zaprojektowanej, aby pomóc w kontrolowaniu apetytu, metabolizmie węglowodanów, poprawie produkcji testosteronu, trawieniu, regulacji insuliny i redukcji tłuszczu.

Co znajdziemy w składzie?

Formuła kryjąca się za Red Light od Controlled Labs łączy w sobie trzy grupy składników, po jednym dla każdej z kategorii, które ma wspierać. W przypadku testosteronu produkt zawiera 75 mg horny goat weed, a do trawienia jest - liść mięty pieprzowej, korzeń imbiru i garść probiotyków.

Dopełnienie formuły Czerwonego Światła (Red Light) to pięć różnych substancji dla osiągnięcia podstawowego celu, wsparcia utraty wagi. Obejmuje to 260 mg liści oliwnych, 200 mg cordia salicifolia, 150 mg teobromy (10% teobrominy), 450 mg Hibiscus sabdariffa i 175 mg klasycznego stymulantu, kofeiny.

Gdzie i kiedy będzie można kupić Red Light?

Najnowsza formuła odchudzania od Controlled Labs została udostępniona najpierw poprzez firmowy sklep internetowy. Podobnie jak w przypadku innych produktów na stronie, Red Light ma raczej wysoką cenę - 62,99 USD za 30-dniową kurację. Być może cena ulegnie obniżeniu w późniejszym czasie. W najbliższych tygodniach produkt powinien trafić do europejskich sklepów.

O autorze

Jakub Kola

Jakub Kola

Interesuję się suplementacją oraz dietetyką od 2004 roku. Stale doskonale się w tych aspektach. Posiadam status doradcy na największym forum sportowym w kraju.

› Zobacz wszystkie artykuły

Dodaj komentarz

Kliknij tutaj aby skomentować artykuł

Facebook

Ad