Ciekawostki treningowe Healthy Lifestyle Trening

Najlepsze ćwiczenia na mięśnie brzucha

Uniwersytet w San Diego podjął się przeprowadzenia badania, mającego na celu określenie najlepszych i najgorszych ćwiczeń na brzuch pod kątem rozwoju umięśnienia tej strefy ciała. Za pomocą elektromiografu, sprawdzano aktywność mięśni podczas wykonywanych ćwiczeń.

Efekt? Oto wyniki – dziś przedstawiamy Wam najlepsze ćwiczenia na MIĘŚNIE SKOŚNE brzucha:

1 - Unoszenie ugiętych w stawach kolanowych nóg w zwisie.

2 - Rowerek w leżeniu na plecach

3 - Odwrócone brzuszki - Nazywane też "brzuszkami sterowanymi dołem". Pozycja wyjściowa to leżenie na plecach. Ruch polega na unoszeniu nóg za głowę, które powinny być nieco ugięte w stawach kolanowych - przypomina to nieco "zwijanie się w kłębek". Innymi słowy, różnica polega na tym, że nie unosimy górnej części tułowia, lecz dolną.

4. Deska - ćwiczenie izometryczne - w trakcie wykonywania występuje napięcie mięśni, nie ma ruchu w stawach.

Więcej ćwiczeń znajdziecie w naszym atlasie!

Link do Atlasu Ćwiczeń

O autorze

Redakcja

Redakcja

www.muscle-zone.pl :)

› Zobacz wszystkie artykuły

2 komentarze

Kliknij tutaj aby skomentować artykuł

Facebook

Ad