Blogi Treningowe Motywatory Trening

luzny dzien/plecy

DIETA + suplementy

 WITAMINY  – po pierwszym posilku z tluszczami, KREATYNA 5g na czczo,  VIVOMIXX 1 saszetka co 3 dni
OMEGE3 +D3+MK2 1 kaps. dziennie
tego dnia zrobilem sobie polowiczny odpoczynek od diety 😛 i zjadlem jak typowy "janusz" dbajac tylko o to aby bialko bylo wysoko, braki uzupelnialem ODZYWKI BIALKOWA
nie jadlem "pod korek" ale szczegolinie nie liczylem co i ile, czasem zdarzaja mi sie takie dni 🙂
przedtreningowo porcja PREWORKOUTU oraz porcja CYTRULINY

TRENING

5x sciaganie uchwytu V do mostka(film)
5x tylni akton barkow na maszynie
5x fajna maszyna na plecy
5x wioslowanie na maszynie (film)
5x sciaganie drazka podchwytem do klatki
cardio 20 min

O autorze

Kamil Szadkowski

Kamil Szadkowski

Kamil Szadkowski - niepełnosprawny sportowiec o ogromnym sercu do walki z przeciwnościami losu. Uczestnik zawodów o randze krajowej oraz międzynarodowej.

› Zobacz wszystkie artykuły

Dodaj komentarz

Kliknij tutaj aby skomentować artykuł

Facebook

Ad