LGD-4033 SARM #3

Jakub Kola

SARM LGD-4033 Legend

Czym jest LGD-4033?

LGD-4033 (Ligandrol) to SARM, który wiąże się z receptorem androgenicznym wysokim powinowactwem. Powinowactwo, jest to zdolność do związania leku z receptorem, im wyższe tym łatwiej się wiąże a skuteczna dawka jest mniejsza. Ligandrol został opracowany do walki ze skutkami osteoporozy oraz czynnikami wyniszczającymi.

lgd

 

 

Jakie ma działanie?

LGD-4033 wykazuje działanie anaboliczne w mięśniach, antyresorpcyjne (blokujące wchłanianie minerałów z kości) i anaboliczną aktywacje mineralizacji kości. Aktywność wpływająca na anabolizm mięśni nie wykazuje wpływu na prostatę i gruczoły łojowe. Podczas badań klinicznych ligandrol cechował się najsilniejszą zdolnością do budowy masy mięśniowej, największą z wszystkich SARM na rynku.
Prowadzi do szybko zauważalnej utraty zbędnej tkanki tłuszczowej, pozwalając na maksymalne uwypuklenie muskularnej sylwetki. SARM LGD-4033 jest przeznaczony do przyjmowania w formie doustnej, dzięki czemu stanowi doskonałą alternatywę dla podawanych często iniekcyjnie środków anaboliczno-androgennych.

Ligandrol uznawany jest za związek dobrze tolerowany i bezpieczny nawet w porcji 22 mg/dzień (z punktu widzenia bardzo krótkiego okresu stosowania). Za dawki wystarczające do wywołania pożądanych efektów uważa się 4-5 mg dziennie spożywane w czasie kilku tygodni. W trakcie jego przyjmowania nie następuje do zmian stężeń hormonu luteinizującego (LH) i hormonu folikulotropowego (FSH). Ewentualny spadek poziomu testosteronu jest chwilowy i powraca do wartości wyjściowej po jego odstawieniu. Nie zauważa się negatywnego oddziaływania na hematokryt, ciśnienie krwi oraz pracę serca rejestrowaną przy pomocy EKG. Możliwy jest przejściowy spadek ilości cholesterolu HDL.

źrodło badań: http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC4111291/

Mimo małych (w porównaniu do związków steroidowych) wpływów blokowania, zaleca się wykonanie badań i rozważenie zastosowania środków PCT. Jednak nie ma jednoznacznych wskazań że są one niezbędne.

Jak dawkować?

LGD-4033 posiada 24-36 godzinny okres półtrwania, dzięki czemu zażywanie kolejnych porcji nie jest uciążliwe. Zażywamy je codziennie w następujących ilościach:

>> 4-5 mg podstawowa skuteczna dawka
>> 8-10 mg dawka podwyższająca skuteczność ale nie powinna być stosowana od początku cyklu
>> znane są również dawki rzędu 15-20 mg, jednak nie powinny być one stosowane przez osoby zaczynające przygody z SARM

Podsumowanie

  1. LGD-4033 to najsilniejszy SARM obecny na rynku, wykazuje efektywność anabolizmu zbliżony do sterydów anabolicznych.
  2. Można go stosować zarówno do zdobywania masy mięśniowej oraz do rekompozycji składu ciała, ponieważ istnieje mnóstwo opinii nt. budowy masy oraz redukcji tkanki tłuszczowej przy pomocy ligandrolu.
  3. Pozytywnie oddziałuje na tkanki miękkie (ścięgna, więzadła) w organizmach oraz na tkankę kostną powodując bardzo duży wzrost siły.
  4. Posiada formę oralną, okres półtrwania 24-36 godzin, dzięki czemu jest wygodny i nieproblematyczny do suplementacji.
  5. Został wielokrotnie przebadany pod kątem szkodliwości i nie wykazuje negatywnego działania  na organizm w porównaniu do sterydów anabolicznych.

109 komentarzy

  1. Stosowałem w ilości 4 i 8 mg z brawna i powiem szczerze że 4mg jest troszke słabszy od mety w ilości 20 mg, natomiast 8 mg daje porywnywalne efekty z 20-30 mg a nic nie syfi na ciele i nie powoduje takiej retencji, bardzo dobry środek

    • Planuję rozpocząć cykl na LGD solo – 1 kontakt z SARM, wcześniej żadnych SAA czy PH. Takie dawkowanie będzie ok?:
      – 1 tydz. : 2mg
      – 2-3 tydz.: 4mg
      – 4-5 tydz.: 6mg
      – od 6 tyg.: 8mg

      Ile powinien trwać pierwszy cykl?

      • Daj 1-2-3 tydz 4 mg, a 4-5-6 8 mg i bedziesz zadowolony.

        Jak masz kaske to walnij do tego jeszcze 20 mg osty dziennie.

        Jade taki 3 cykl już i efekty w stosunku do kreatyny dużo dużo lepsze 🙂

  2. lgd+ostaryna 8 tyg
    1-4 4mg lgd 15 mg osty
    5-8 8 mg lgd, 20 mg osty

    waga +8 kg, smalcu praktycznie nic!

    po cyklu wziałem pct, ad-3 pct

    • nie za dużo tych środków? jak lipidogram i próby wątrobowe???

      • Próby wątrobowe jak najbardziej wporządku, minimalnie do góry ale mam diete wysokobiałkową a jak wiadomo ona też obciąża watrobę.
        Lipidogram: hdl skoczył o 40 jednostek, tj 14 jednostek ponad normę ldl w normie
        Jak się gów..o je to później lipidy szaleją, polecam konkretną zbilansowaną diete do takich środków

    • Cześć kolego.
      Co na PCT brałeś? z góry dziki za info.
      Pozdro

    • Jeśli to jest Twój pierwszy cykl przyzwyczaj organizm do tego środka. TO tak jak bys chciał na pierwszy cykl sterydowy wejsć od razu mixem – tren + susta + propionat + deca… przecież to nie ma sensu.
      A jeśli okaże się że to zbyt silny mix dla Twojego organizmu? Warto mixowac najwyżej dwa środki.
      One na prawde są mocne i to że dwie kapsułki dają CI np łącznie 8mg, uwierz mi potrafią trzepnąć mocniej niż strzał z testosteronu. Wiem co mówie.
      Dlatego nie przesadzajcie z ilością. Więcej nie oznacza lepiej.

    • Serio 8kg ? Bez kitu ?

  3. szbkiiii21

    Jak się spisuje firma DNA ANABOLICS

  4. jakieś opinie na temat Hades hegemony ?

    • Specjalista ds. suplementacji

      Witam,

      produkty są dostępne w przedsprzedaży, dlatego może brakować opinii nt środków. Warte uwagi są potwierdzenia składu przez renomowane amerykańskie laboratorium, dzięki czemu każdy produkt zawiera certyfikat potwierdzający wysoką jakość produktu! Skutkuje to pewnością składu podczas wyboru najlepszych produktów.

      Pozdrawiam

  5. mogę do cyklu na lgd dorzucić Now Foods IGF-1+ Liposomal? w celu spotegowania wzrostu masy mięśniowej

  6. Krawaciarz

    Jestem w 20 dniu brania lgd z hades hegemony i tak:

    1 tydzien waga o 0,5 kg tylko poszła
    2 tydzien waga łącznie skoczyła o 2 kg i siłowo odnotowałem przyrost
    jutro kończę 3 tydzień i dzisiaj waga wskazuje 91 kg czyli łącznie prawie 4 kg do przodu. Retencji jakiejs dużej nie ma – nie jest to wiec metka. Siłowo idzie nieźle do przodu. Na minus trochę mam muła po przebudzeniu ale tak to jest ok.
    Dietę mam na 150 kcal ponad zapotrzebowanie więc nie liczyłem na spektakularną masę ale jestem miło zaskoczony
    Dam jeszcze dokładnie znać po skończeniu cyklu za 3 tyg

    • jeśli jestes 150kcal ponad norme to juz CI mówie ze włąsnie robisz lekką redukcje. Środki takie jak saa czy SARM z racji już samego działania mają zapotrzebowanie na kalorie duzo wieksze. Kiedys brałem np spalacz z efedryną i nie uwierzysz ale zapotrzebowanie mogło mi skakać nawet do 500-600kcal więcej.
      Zatem aktualnie niestety nie robisz masy tylko coś w stylu rekompozycji. Nie koniecznie gigantyczne efekty.
      Jeśli chcesz pewnej porady to napisz do mnie pod adres email – toniejakamil@gmail.com
      Chętnie coś doradze 🙂

  7. Mikołaj25

    Pierwsze 2 tygodnie brałem po 4 mg, teraz biorę 8 mg jestem w koncu 4 tygodnia i jestem mega zadowolony, trochę od rana mnie czasem muli ale daje na to kawę i jest siii! Badam trójglicerydy co 2 tygodnie i między rozpoczęciem cyklu a badaniem po tygodniu i trzech różnica jest znikoma tj: spadek o 2,3 jednostki po tygodniu i (sumarycznie) spadek o 2,7 jednostki po 3 tygodniach, wszystko więc w normie, aspat wzrósł o 6,0 jednostek, gdzie do górnej granicy brakuje jeszcze 27 😀 Siłowo jestem mega zadowolony, skok obciążenia jest zauważalny, biceps robiłem przed lgd 18 kg hantlem x 10 reps, teraz robię 22 kg x 10 reps, przysiad z 100×10 na 125×8! 🙂 waga poszła o 3,5 kg do przodu, mięśnie nabite twarde, libido pierwsze dwa tygodnie mocno poszło do góry, teraz spadło trochę 😉
    jeszcze planuje jechać do 8 tygodni, jak ktoś ma jakieś pytania to śmiało pisać 😉

  8. Witam,
    jakiej firmy polecacie lgd? Chodzi mi o sprawdzone produkty.

    • Specjalista ds. suplementacji

      Witam,

      na tą chwile produktem o największym zainteresowaniu i posiadającym wiele pozytywnych opinii jest SARM LGD-4033 LEGEND z firmy Hades’s Hegemony (https://www.muscle-zone.pl/sarm/sarm-lgd-4033-120-kaps).

      Jako nieliczny posiada potwierdzony skład poprzez badania laboratoryjne! Niebawem te badania pojawią się na naszym blogu/fanpage’u.

      Pozdrawiam

      • Witam,
        Zdecydowałem się na produkt Mass GH z Olympus Uk, czy mogę stosować 3 kaps. przez 8 tygodni?? oraz jaka pora jest najlepsza na spożywanie, może być rano na czczo?? Pozdrawiam

        • Jakub Kola

          Witam,

          proszę zacząć od 2 kaps po 1 dziennie (jedna rano naczczo, druga wieczorem 2-3 godz po posiłku), jeśli po 3-4 tyg efekty nie bedą zadowalające, można spróbować 3 kaps dziennie.

          Pozdrawiam

          • czyli nie przyjmowac 2naraz? mam lgd brawna.zalezy mi na optymalnym dawkowaniu chodzi mi o 8 mg jak je najlepiej rozlożyć w ciagu dnia zeby robiły robote

          • lgd brawn jak dlugo się wkręca

          • LGD Brawn ok tygodnia do 10 dni. LGD można przyjąć raz dziennie (1 porcja).

  9. brawn lgd działa zajebiście, jestem w koncówce 3 tygodnia i efekty siłowe są bardzo dobre, trenuje 5×5 bil star, jem 250 kcal na plus powyżej zapotrzebowania. waga skoczyła o jakies 1,5-2 kg ale za to siłowo b. duży progres, swietnie rozwija siłę mięśni. Mimo nadwyżki kalorii sylwetka optycznie zyskuje, mięśnie barków i klatki są dużo wyraźniejsze, sylwetka optycznie na duzy plus

  10. Jestem po cyklu na ostarynie, z której byłem bardzo zadowolony.

    Sylwetka ewidentnie na plus, siła mega mega jak dla mnie poszła w górę.
    Brałem pierwszy tydzień po 2 kapsy rano potem kolejne 2 tygodnie po 3 tablety, na koniec leciałem po 4 tabsy.
    W okolicy 4–5 tydzień mega przyrost siły, który mimo że już nie biorę jej 2 tydzień trzyma się ( czyli zero spadków na sile 🙂 )
    Teraz zamówiłem LGD aby wejsć na kolejny poziom 🙂 i zastanawiam się czy dodać sobie do niego IGF-1+ Liposomal Spray 30 ml.

    Co sądzicie będzie połączenie ok bez bloka.

    LG polecę z dwa tygodnie po 2-3 tablety a na koniec po 4.

  11. Czemu LGD z olympus labs został wycofany ze sklepu MZ?

  12. Witam.
    Czy lgd 4033 mogę kupić na pierwszy kontakt z SARM ?
    Staż treningowy około 4 lat. Nigdy nie stosowałam żadnego dopingu.

    • Jasne – nada się 🙂

    • ja bym jednak proponował oś łagodniejszego na pierwszy raz.
      Ostaryna? Może ewentualnie MK677 ale lgd to już powazniejszy środek.
      Cz wiesz że biorąc LGD 2 capsy (około 8mg) powinno się robić odblok?
      Teraz zastanów się skąd weźmiesz Clomid ? (nie kupisz tego w aptece jak vitC)

      • Dzięki za rady. O dopingu wiem sporo, jestem w stanie spokojnie przeprowadzić terapię lecz sytuacja nie pozwala mi na to. Dlatego chciałem sięgnąć po inne środki. Jeżeli chodzi o clomid te wszystkie nolvadexy arimidexy czy w ogóle SAA to nie ma problemu z załatwieniem. Chciałem raz wejść na cykl z SARMOW. Czytałem o ostrynie i wydaje mi się słaba. Ale nie mam za dużego pojęcia jeżeli chodzi o sarmy (zresztą w necie też za dużo tego nie ma) więc proszę o jakieś rady. Pozdrawiam 🙂

        • Daj oste (20-30 mg) i LGD (4-8 mg) bedzie swietny cykl, po cyklu rzucisz listek clomidu i bedzie ok

          • 2 środki to nie za dużo na pierwszy raz z sarmami ? Jak flaki by zareagowały na to ?

          • Przemek
            nie
            smiało można dawać dwa srodki, a jak sie boisz o flaki czy coś to dokup NAC i bedzie git, dorzucaj 1 g dziennie i bedą flaki bezpieczne.

  13. Lepiej brać dwie na raz czy rozłożyć?

  14. Czy w przypadku tendencji do gino można zaryzykować ten preparat? Może dorzucić ATD do cyklu?

  15. witam wiec jak najlepiej stosować rozlożyć 8 mg lgd brawna? jak długo sie wkręca? czy dobry przy rekompozycji ,redukcji czy tylko na mase?

    • Można na raz – okres aktywności ma 24-36 godzin wiec raz dziennie bedzie ok. Recomp zalezy mocno od diety.

  16. Mam pytanie odnośnie LGD-4033 ponieważ to bedzie pierwszy cykl brania sarmu to aby przybrać fajnie na wadze chodzi mi o czysty miesien to brac go samego czy z jakims polaczeniem ?

    • Można LGD solo albo dorzucić ostaryne. Ja do sarmów dodaje zawsze 2-3 gramy kwasów omega-3 żeby było ok z lipidami

  17. Grzegorz

    Witam. Czy Lgd można połączyć z epi? Jeśli nie to w jakiej kolejności wziąć te środki?

  18. Jechałem lgd 6tyg po 4mg i 4 tyg po 8mg, nie zrobiłem badań i zastanawiam się czy organizm sam się odblokuje chce dorzucić DAA z activlaba na 4 tyg. Jest sens?

  19. Witam,

    a czy cykle 2 tygodnie on- dwa off i plus kreatyna na off mają sens? Chcę zrobic fajnie siłę i mase, ale powoli – dobrej jakości.

    • Witam pytanie małe jestem obecnie na cyklu z lgd i osty 6mg i 25 mg czy dodać jakieś osłonki na flaki czy zmniejszyć dawki ? Albo może naprzód lgd a po cyklu kolejny z ostaryny ?

  20. Chciałbym zrobić cykl epi/lgd. W jakich dawkach to pociągnąć, czym się osłonić i czym odblokować?

    • Bartas1980

      epi 30-40 mg i lgd 4-8 mg na oslone nac lub tudca na odblok jakis pct booster wez sam bralem ad-3 pct

      • Po jakim czasie widać efekty po ostarynke i lgd ?

      • Osłona jak najbardziej tak na epi ! Hades działa wzorowo brałem 2 m-ce siła itd duży plus z ostaryna Po samej ostarynie wątroba ok ale po epi próby np norma 60 alat a było 100 a bilirubina norma 1,2 A bylo 1,6 mimo tucda….odblok wystarczył pct elim1nate Olympus labs

  21. Grzegorz

    Zakupiłem LGD z hades. Czy cykl 1-2 tyg 4 mg 3-4 tyg 6mg i 5-6 tyg 8mg to dobry pomysł czy od 3 tyg zacząć 8 mg?

  22. Czy konieczny jest odblok clomidem po cyklu na lgd czy wystarczy tylko jakiś booster teścia?

    • Zależy od dawki, jak lecisz na 8mg to czuć lekko spadek, ale nie jest zablokowany, booster byłby spoko.

  23. Witam
    Potrzebuje porady w zakresie sarmow
    Jestem na osta 7 tyg(40g) I 5 mk677(20g)koncze ostarine I chce pociagnac mk677 jakies 6 miesiecy .
    Czy moglbym w miedzy czasie EPI czy tez podbic czyms innym sarmem
    Czy more halo?
    Dzieki I pozdrawiam

    • Zarzuć Epi i coś na wątrobe np NAC będzie bardzo spoko. Sam tak leciałem na zmiane epi z ostaryną i bardzo mocno siła poszła i mały recomp sylwetki wyszedł.

  24. Witam, jak to stosować? Rano na czczo czy po jedzeniu?

  25. Witam. Mam po puszce LGD-4033 i Ostaryny z Hadesa. Jest to mój pierwszy kontakt z sarm. Pomoże ktoś jakoś to rozpisać jak brać i w jakich porach. Dodam że dieta jest trzymana, aktualnie wchodzę na dodatni bilans kaloryczny. Czy na koniec dokupić i wziąć ad3-pct?? Za każdą pomoc będę wdzięczny. Pozdro

  26. Witam. Czy badanie testosteronu i próby wątrobowe przed cyklem na LGD wystarczą? Pozdrawiam

  27. Czy jest sens polaczyc razem LGD+Osta+MK-677- zwiekszenie masy miesniowej?

  28. Dzień dobry chciałbym wiedzieć czy można mieszać Lgd , z naturalnym boosterem testosteronu ? (Tribulus)

  29. Cześć. Jestem po jednym cyklu lLGD i ostaryny i jak dla mnie efekty super. Pytanie ile przerwy zrobić przed następnym i czy ten następny robić znowu na LGD +OSTa czy np wrzucić RAD+ coś czy jeszcze coś innego. Cel to sucha masa.
    Z góry dzięki za pomoc.

    • Jakub Kola

      Najlepiej tyle, ile trwał cykl.
      Można kolejny zrobić taki sam lub dodać jeszcze RAD lub LAxogenin.

      • Witam własnie zakupilem to LGD juz jest u mnie do dzisaj zaczynam suplemntacje i chce zaczac od tych 4 mg przez pierwszy tydzien do 10 dni pozniej 6 i moze dojsc do 8 caly cykl planuje na 6 do 8 tyg i mam takie pytanko o jakich porach najlpiej to brac przed snem czy rano przed lub po sniadaniu? i czy dobrym pomyslem jest wrzucenie po tym cyklu ad-3 pct jako tak zwany odblok? pozdrawiam

        • Jakub Kola

          Można rano po śniadaniu całą dzienną porcję jednorazowo. W kwestii odbloku najtrafniej odpowiedzą na to pytanie przeprowadzone badania pod koniec cyklu, m. in. LH i FSH.

          • Czyli po prostu po skonczonym cyklu zrobic sobie badania LH i FSH i jezeli cos bedzie nie tak choc troszke zielony jestem w tym temacie ale pewnie chodzi o jakies odbicia od norm które sa podane przy badaniu ..zrobic sobie odblok np na ad-3 pct?jest szansa wstawic tu wyniki tych badań celem uzykania jakis przydatnych informacji od pana w razie w?pozdrawiam

          • Jakub Kola

            Niestety nie posiadam odpowiedniej wiedzy, aby interpretować wyniki badań. W sieci jest wiele osób które się tym zajmują, myślę, że pomogą w tej kwestii.

  30. To delikatne blokowanie testosteronu to w moim przypadku 2.12 po pierwszym tygodniu brania norma od 2,84 do 8.0 LH wyzerowany czyli teoretycznie nawet jak strzelisz gola dzieci nie bedzie 😉 wiec fajny środek ale nie taki bezpieczny jak wszyscy piszą … dodam ze w USA wszystkie sarmy sa juz wyłączone z legalnego obrotu sa dostępne tylko w kroplach gdzie oficjalne przeznaczenie jest do „badań” z dopiskiem not for human use 🙂 .

  31. W którą firmę celować jeśli chodzi o lgd Hades brałem porażka

  32. Sebastian

    Sebastian

    Mam pytanie:

    Czy branie biosterolu i testosterolu z LGD-4033 i z MK677 jest wskazane?

    • Jakub Kola

      Nie powinno to negatywnie oddziaływać.

      • Przemek

        Witam,mam pytanko,mam 37 lat z siłownia związany jestem połowę życia tyle że mam spore zaległości jeśli chodzi o nowosci,tak więc,posiadam kreatyne cm3- treca ,glutaminę,bcaa,carbo nox-olimpa,białko-mutanta plus oczywiście witaminy. Jest sens dorzucac do tego ostarynie i lgd ?z góry dziękuję za odpowiedź

  33. Czy można po cyklu na osatrynie rozpocząć od razu cykl LGD?

  34. Z jakiej firmy najlepiej brać LGD, MK i Rad

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *