Blogi Treningowe Odżywianie Suplementacja Trening

klata :P

przejechalem sie na nowa silownie i lekki szok - DUUUUUUUUUUUUUUUZO, DUUUUUUUUUUUUUUUZO WSZYSTKIEGO :O

https://www.facebook.com/552610311476737/videos/vb.552610311476737/681119931959107/?type=2&theater

no ale ja nie o tym, lecimy z wypisku, trening mialem jeden wiec raczej skromnie z jedzeniem 😛
jakosciowo zaczyna sie niefajnie robic, wiec niedlugo lekka scinka kcal

DIETA

prozdrowotnie 10 ml tranu + 2g witaminy C x 5 w ciagu dnia + MAGNEZ Z B6 + apteczny potas + WITAMINY + WITAMINA D3 – wszystko w pierwszym posilku (o ile nie zapomne:))

1 200g chudego twarogu + 100g kaszy jeczmiennej + pomidor + 20 ml olej lniany
2 200g chudego twarogu +100g makaronu + pomidor
3 200g szynki wieprzowej + 100g ryzu + 20 ml oliwy z oliwek
4 200g szynki wieprzwej + 100g ryzu + fasolka szparagowa
5 200g zoladkow drobiowych +50g kaszy jeczmiennej + fasolka szparagowa

DSC08128 DSC08149 DSC08183

TRENING

ponioslo mnie przyznam i latalem od maszyny do maszyny (serie laczone, wiec nie napisze dokladnie co i jak bo zmeczylem bodaj z 7 cwiczen:P)

napewno byl to skos dodatni - wycisk, wyciskanie na plaskiej, buterfly dwa typy, maszyna do wyciskania siedzac - dlonie blisko siebie, hammer (?) i dipsy na klate - maszyna

[youtube url="https://www.youtube.com/watch?v=Fs61U0rCsrQ&feature=youtu.be" width="560" height="315"]

O autorze

Kamil Szadkowski

Kamil Szadkowski

› Zobacz wszystkie artykuły

1 komentarz

Kliknij tutaj aby skomentować artykuł

Facebook

Ad