Jak przygotować klasyczne musli

fitness-food

jak przygotowac musli

Klasyczne musli jak i różne jego odmiany to chyba najbardziej popularne wśród kobiet i najszybsze do przygotowania  śniadanie jakie można sobie wymyślić. Gotowe w 5 minut, bez gotowania, bez dodatku cukru (ewentualnie osłodzone stewią), idealne dla osób zapracowanych i nie lubiących spędzać zbyt wiele czasu w kuchni jeszcze przed wyjściem do pracy.

Czas przygotowania: 10 minut
Składniki 1 porcja

  • 100g płatków orkiszowych
  • 200ml mleka
  • pół obranego jabłka
  • 50ml soku jabłkowego
  • 2 łyżki naturalnego jogurtu
  • 25g ulubionych orzechów
  • maliny
  • cynamon

Przygotowanie

Płatki owsiane zalewamy mlekiem (jeśli wolimy miękkie musli, odstawiamy zalane płatki na kilka godzin). Jabłko ucieramy na tarce, dodajemy sok jabłkowy i jogurt po czym łączymy je z płatkami i mieszamy. Obsypujemy wszystko ulubionymi orzechami (ja wybrałem nerkowce), dodajemy maliny i wszystko lekko oprószamy cynamonem.  Jeśli zależy Wam na zwiększeniu podaży białka w tym śniadaniu, dodajcie ulubionej odżywki białkowej. Świetnie sprawdzi się tutaj smak waniliowy ale równie dobrze możecie eksperymentować z proteinami owocowymi.

Wartości odżywcze

Białko: 27g
Węglowodany: 91g
Tłuszcz: 25g
Kalorie: 685 kcal

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *