Blogi Treningowe Ciekawostki treningowe Motywatory Trening

TRENING KLATY i BICEPSÓW! Czy mogłem zrobić bardziej kreatywny trening?!

Siema!

W tym tygodniu troszkę odbiegłem od schematów treningowych… ALE opłacało się 🙂 Zrobiłem coś niecodziennego, nudnego, ale za to efektywnego 🙂 Klata pękała mi 3 dni!

UWAGA! Opis treningu!

*wyciskanie sztangi na ławce poziomej 30 serii x 10 powtórzeń x 50 kg
*uginanie ramion wyciąg dolny- drążek prosty 15 serii x 10 powtórzeń x 36 kg

KONIEC TRENINGU! Możecie się śmiać, ale nie wiecie jaka to była masakra dla klatki 🙂
Przerwy 45-60 sekund, niektóre serie z pauzami, wolne opuszczanie, wolne wyciskanie, pompa niesamowita!

Po treningu interwał 10 minut, 40 sekund wolno, 20 sekund moc na maxa!

Aktualnie mój okres odbudowy po roztrenowaniu powoli dobiega końca, w chwili obecnej 92 kg, + 3 kg więcej od początku listopada. Po świętach redukcja pod sezon wiosenny!

W tym tygodniu 3400 kcal, dieta wysoko węglowodanowa, tłuszcze nisko. Od poniedziałku kolejne 200 kcal z węgli na plus 🙂

92 kg vs 92 kg

końcówka masy listopad 2016 vs grudzień 2017 🙂

zobaczymy ile kilogramów będzie więcej na scenie w porównaniu do sezonu 2016 🙂

O autorze

Oliwer

Oliwer

› Zobacz wszystkie artykuły

2 komentarze

Kliknij tutaj aby skomentować artykuł

  • to nieźle, potem pewnie połowa siłowni chodziła na Ciebie wkur*****, że im ławkę zajmowałeś przez godzinę 🙂 ale zgadzam się, czasem prostota w treningu przynosi najlepsze rezultaty 🙂
    co porównania zdjęć to zrób je przy dobrym świetle i nie czarno białe zdjęcia bo nic na nie widach po za tym, że przybyło Ci supli na półce.

Facebook

Ad