Diety Odżywianie Zdrowe Przepisy

TORTILLA LCHF (bez glutenu i mąki, niskowęglowodanowa, LCHF)

Tym razem coś dla tych, którzy są na dietach niskowęglowodanowych i wysokotłuszczowych a tęsknią za fast foodem 😉 Uwielbiana przeze mnie i moją rodzinkę i znajomych tortilla LCHF podawana z mięsem a’la gyros lub kebab. Jak większość moich dań jest prosta i szybka w przygotowaniu a dodatkowo zrobisz ją bez użycia jakiejkolwiek mąki 😉Składniki na 1 tortillę (patelnia 22-23 cm)

  • 2 jajka
  • 4 łyżki śmietany 18 -30%
  • 2 łyżeczki łupin babki jajowatej
  • Sól i pieprz do smaku
  • tłuszcz do smażenia – olej kokosowy Soncone

Całość dokładnie mieszamy/miksujemy i wlewamy na lekko natłuszczoną, rozgrzaną patelnię. Smażymy z obu stron na złoty kolor. 

Serwujemy z warzywami (np. kapusta pekińska, ogórek, pomidor, papryka), przyprawionym mięsem smażonym (kurczak, indyk, baranina) i sosami (czosnkowy, curry,  pomidorowy).

Smacznego!

O autorze

AleksandraLCHF

AleksandraLCHF

Mam na imię Ola i od 2013 roku jestem fanką LCHF oraz ketozy, dzięki którym udało mi się schudnąć ponad 25 kg oraz odzyskać zdrowie. Za namową męża i znajomych założyłam bloga o odżywianiu LCHF (low carb high fat). Znajdują się na nim informacje na temat diet wysokotłuszczowych i niskowęglowodanowych takich jak LCHF, ketogeniczna, optymalna czy paleo a także przepisy dla osób z nietolerancjami m.in. glutenu czy laktozy. Choć blog początkowo miał być typowo kulinarny to cały czas zmienia się i rozwija podobnie jak ja i moje podejście do ketozy, która jest najbliższa mojemu sercu. Staram się aby ludzie zrozumieli, że ketoza to nie tylko odpowiedni model odżywiania ale przede wszystkim życie w zgodzie z naturą, czerpanie pozytywów ze słońca i zimna, dbanie o rytm dobowy i roczny organizmu oraz wiele innych niedocenianych w dzisiejszych czasach „tricków” ;)

Zapraszam do wspólnego gotowania, pieczenia i cieszenia się zdrowiem oraz życiem!

› Zobacz wszystkie artykuły

Dodaj komentarz

Kliknij tutaj aby skomentować artykuł

Facebook

Ad