Blogi Treningowe Suplementacja

Suplementacja w okresie startowym! MUSCLE ZONE NA RATUNEK!

Witajcie! To znowu ja!

Dzisiaj chciałbym poruszyć temat suplementacji, która mi towarzyszy w tym bardzo ciężkim, wyczerpującym
organizm etapie, czyli sezonie startowym.
Formę startową trzymam już od marca, za sobą mam 3 pokazy i kolejne 3 jeszcze przede mną.
8 kwietnia zaprezentuje się w juniorach na Mistrzostwach Śląską w Mysłowicach, a 9 w juniorach w Słupsku, zaliczę 3 kategorie, a może nawet 4, zobaczymy!

Do rzeczy…. Z jedzenia w chwili obecnej nie wyciągam za wiele potrzebnych i niezbędnych elementów. Praktycznie jestem na monodiecie, która opiera się na ryżu, płatkach owsianych, filecie z kurczaka, białkach jaj. Jest to dieta low fat. Czuje duże zmęczenie i chwilami ostre spadki energii, na szczęście wiele prozdrowotnych produktów od MZ pozwala utrzymać stan zdrowotny na przyzwoitym poziomie 🙂

Obowiązkowo w trakcie przygotowań towarzyszą mi takowe suplementy:

Omega GOLD OLIMP x 1 (do posiłku białkowego)
Lecytyna OLIMP x 1 (do posiłku białkowego)
Izolat Trec  wg braków w diecie
NAC NOW FOOD x 3 (super produkt na wsparcie wątroby i procesy detoksykacyjne)
LIVER SUPPORT SCITEC x 3 (prekursor glutationu, procesy regeneracyjne)
Witamina D NOW FOOD 2000 iu x 1
Witamina C TREC 500 mg x 1
8 BILLION ACIDOPHILUS & BIFIDUS x 1 (między posiłkami)
ALA TREC x 2 (po 1 kaps do posiłku białkowego)
GABA TREC x 1 (ok 30 minut przed spaniem, polepsza jakość snu, a z nim bywa ciężko w tym okresie)
Chela-Mag B6 Forte OLIMP x 1 (ok 30 minut przed spaniem)
BCAA Powder XXL Nutrition (ok 15-20 g przed aerobami lub treningiem siłowym)

Jak widzicie przygotowania do zawodów to nie przelewki, zdrowie jest na 1 miejscu, każda skrajna redukcja to wielki stres dla organizmu, musimy zadbać o wszelakie zdrowotne aspekty, warto robić okresowe badania, kontrolować czy wszystko zmierza w dobrym kierunku.

Nawet przeciętna osoba, trenująca dla przyjemności powinna zadbać o odpowiednią suplementację w celu wsparcia regeneracji organizmu, uzupełnienia niedoborów! Oczywiście należy pamiętać, że suplement jest tylko i wyłącznie uzupełnieniem diety, nie jesz ryb to warto zainwestować np w kwasy omega 3, jest zima, jesień, brakuje promieni słonecznych warto suplementować witaminę D3. Spożywasz spore ilości białka, twoja dieta i styl życia chwilami pozostawia wiele do życzenia kup produkt wspierający wątrobę itd itd.

Znajdziecie mnie na www.facebook.pl/olikanek

O autorze

Oliwer

Oliwer

› Zobacz wszystkie artykuły

Dodaj komentarz

Kliknij tutaj aby skomentować artykuł

Facebook

Ad