Blogi Treningowe Odżywianie Suplementacja Trening

REDUKCYJNY CHECK FORM #23 dzień! Ulubiony posiłek potreningowy!

Siema!

Ledwo co rozpocząłem redukcję, a tu już ponad 3 tygodnie zleciały, czas zasuwa niemiłosiernie 😛 Lada moment i będzie dzień zawodów 🙂

Od 08.01 dołożyłem sumarycznie 45 minut aerobów w skali całego tygodnia. Sumarycznie mam ich teraz 3 x 20 min po treningu, 2 x 30 min w dnt i 2 interwały 10 minutowe (+ 10 minut cardio do każdego interwału), nie ma tego wiele, ale po co więcej skoro wszystko zmierza ku dobremu 🙂

Tendencja wagi leciutko spadkowa w skali całego tygodnia, w lustrze coraz lepiej, oby tak dalej.

Dzisiejszy pomiar 90,1 kg, cieszy mnie fakt, że waga mocno nie spada, a forma na plus, bo chciałbym żeby tej masy troszkę zostało na koniec redukcji 🙂

Poza tym dieta bez zmian, nadal 3400 w DT + 1000 g warzyw i ok 3000 w DNT + 1000 g warzyw. Jedzenia sporo, gdyż jestem na diecie niskotłuszczowej, a wysoko-węglowodanowej.

Dzisiejszy trening PULL

*ściąganie drążka do klatki chwyt neutralny 3s  x 12 (3 sekundy faza negatywna, 1 sekunda pauza na dole)
*wiosłowanie hantlem 12, 10, 10, 10 x 42 kg
*wiosłowanie maszyna 4s x 10
*narciarz 4s x 15 (3 sekundy faza negatywna, 1 sekunda pauzy)
*ściąganie drążka wyciągu górnego do klatki 4s x 12
*facepulls 3s x 12 (2 sekundy negatywna, 1 sekunda pauzy)
*uginanie ramion hantle suplinacja 15, 12, 10
*uginanie ramienia z hantlem w opadzie tułowia 3s x 10

Aeroby bieżnia marsz pod górkę 20 min 🙂

A to posiłek potreningowy!

100 g kaszy manny, 800 ml wody, 10 tabletek słodzika, po zagotowaniu i lekkim ostygnięciu dodaje 50 g izolatu OLIMP oraz skrojone jabłko na górze, mrożone borówki i cynamon! Kilogram jedzenia 😀

Polecam spróbować! Objętość w stosunku do kaloryki niesamowita 🙂

www.facebook.pl/olikanek

O autorze

Oliwer

Oliwer

› Zobacz wszystkie artykuły

Dodaj komentarz

Kliknij tutaj aby skomentować artykuł

Facebook

Ad