Blogi Treningowe Odchudzanie Suplementacja Trening

PUSH PRIORYTET KLATA! Za tydzień ruszam z przygotowaniami…

Witajcie!

13.11.2017 rozpoczynam okres przygotowań do zawodów. Nie będzie to jeszcze redukcja, ale wchodzę na obroty po lżejszym etapie treningów, diety itd.

Jak planuje to przeprowadzić? 🙂

Od 13.11.2017 przeprowadzę revers 🙂 Zrobię obcinkę kalorii i będę dokładał co tydzień 200 kcal z tłuszczu i węglowodanów, tak przez 6 tygodni w celu poprawy wrażliwości na insulinę! Po 6 tygodniach obcinam około 600 kcal i zaczynam typową redukcję pod zawody!  Ostatnia dokładka kcal wypadnie przed świętami, w święta podładuje konkretnie i będzie moc na wypalanie smalcu! Na start redukcji dam ok 3200 kcal, 250 g białka, 80 g tłuszczu, reszta WW, dodatkowo dwie sesje interwałowe po 15 minut. Zobaczymy co się będzie działo, ciągła obserwacja. Nie chciałbym już robić tyle godzin cardio w tygodniu żeby zdążyć z formą, teraz rozłożę wszystko w czasie, postaram się bazować na interwałach. Śledźcie, postępy będą opisywane na bieżąco, będę nawiązywał do diety, treningu, suplementacji itd. 🙂

Dzisiejszy PUSH priorytet klatka! 

1.Wyciskanie pozioma 4×10 85 kg
2.Wyciskanie skos hantle 4×8 x 36 kg
3. Wznosy hantli wprzód podchwytem 4×12 x 12 kg
4. Rozpiętki skos góra 3×10 x 14 kg
5.Wyciskanie hantli barki 4×10 x 24 kg
6.Wznosy bok hantlami 4×10 x 16 kg
7.Odwrotne butterfly 4×8 x 72 kg
8. Prostowanie ramion maszyna 3×8, 1×20

www.facebook.pl/olikanek

 

O autorze

Oliwer

Oliwer

› Zobacz wszystkie artykuły

Dodaj komentarz

Kliknij tutaj aby skomentować artykuł

Facebook

Ad