Blogi Treningowe Ćwiczenia Diety Odchudzanie Odżywianie Suplementacja Suplementacja podczas odchudzania Suplementy diety Trening

Przygotowanie do zawodów kulturystycznych! Jak to wygląda?

Witajcie!

Do pierwszych zawodów w roku 2017 już niedaleko… Pierwszy start planowałem dopiero jesienią roku 2017, ale stwierdziłem, że im więcej startów tym większe doświadczenie, trzeba próbować 🙂

Co około 2 tygodnie chciałbym wrzucać wam film podsumowujący moje poszczególne etapy przygotowań, poprawę sylwetki, opis diety, ilość aerobów, takie małe kompendium wiedzy.

W chwili obecnej spożywam 3000 kcal + warzywa. Trenuje 5 razy w tygodniu systemem dzielonym z naciskiem na mięśnie klatki piersiowej i ramiona. Trening aerobowy 3 x 40 min (2 sesje na czczo), 2 x 20 min interwał 1/1.

Na deficycie jestem od końca listopada, do startu mam niecałe 10 tygodni.

Sezon startowy zaczyna się 12.03, nie wspominając o debiutach, w których już niestety startować nie mogę gdyż byłem w finale rok temu.

Podrzucam pierwszy film z przygotowań, na razie forma daleka od startowej, ale to wszystko będzie zmieniało się z tygodnia na tydzień. Jak myślicie uda się? Bądźcie czujni! Będzie się działo!

Aktualnie stosowana suplementacja:
Lecytyna
Omega 3
NAC
Białko SCITEC

Znajdziecie mnie na:
www.facebook.pl/olikanek

O autorze

Oliwer

Oliwer

› Zobacz wszystkie artykuły

Dodaj komentarz

Kliknij tutaj aby skomentować artykuł

Facebook

Ad