Blogi Treningowe Ciekawostki treningowe Motywatory Odchudzanie Trening

Pierwszy redukcyjny CHECK FORM! Forma się poprawia!

Siema!

Prawie 2 tygodnie redukcji za mną, waga ok 90 kg (-5 kg w stosunku do końca masy). Woda ładnie zeszła, smalcu troszkę mniej, jedzenia dużo, głodny nie chodzę, wszystko książkowo!

TRENING PUSH

*butterfly 3s x 12p x 45-65 kg (3 sekundy faza negatywna, 1 sekunda pauzy)
*wyciskanie sztangi ławka pozioma 4s x 10p x 80 kg (3 sekundy faza nagatywna, 1 sekunda pauzy)
*rozpiętki hantlami skos dodatni 3s x 12p x 15 kg (4 sekundy faza negatywna)
*pociąganie sztangi łamanej wzdłuż tułowia 4s x 12p x 45 kg
*wyciskanie hantli siedząc 4s x 12p x 22,5 kg (3 sekundy faza negatywna)
*odwrotne rozpiętki 3s x 15p
*prostowanie ramion wyciąg górny linka 15, 12, 10
*francuz gryfem łamanym 3 s (3 sekundy faza negatywna)
*pompki na poręczach 2 s x max powt

po treningu interwał 10 minut + 5 minut wstępu i 5 minut wyciszenia 🙂

fotki formy sprzed kilku dni po ok 8 dniach redukcji.

dieta i ilość aerobów nadal bez zmian, tendencja wagi nadal spadkowa!

robimy swoje, krok po kroku dążymy do celu, dzisiaj trening PULL, jutro wolne 🙂

www.facebook.pl/olikanek



Wczorajsze urodzinki uczczone sportowym zestawem, kótre miałem zaszczyt stworzyć razem z  Jemsushi w Koninie w Koninie. Wyliczone kcal, makro, wszystko dopasowałem w swoje makro redukcyjne i dzisiaj
kolejne 300 g na wadze mniej 🙂 !

O autorze

Oliwer

Oliwer

› Zobacz wszystkie artykuły

Dodaj komentarz

Kliknij tutaj aby skomentować artykuł

Facebook

Ad