Blogi Treningowe Ciekawostki treningowe Motywatory Trening

Ostatni tydzień masy… ale ten czas leci, ponad 8 miesięcy masy już za mną!

Heja!

Dzisiejszy PULL zrobiony jak należy, jutro niedziela więc odpoczywamy. Od poniedziałku zaczynam ostatni tydzień masy, nie mogę się doczekać zobaczyć co tam ciekawego zbudowałem i ile kilogramów finalnie będzie więcej na scenie. Na przygotowania do 1 startu wiosennego daje  sobie 15 tygodni, także czasu niby dużo niby nie.
Jestem już ostro przejedzony, więc nie ukrywam, że jak będzie tego jedzenia trochę mniej to poczuję ulgę i organizm także podziękuje. Wiem, że grzeszę tym co mówię, z biegiem czasu będę marzył o tym co jem teraz 😀 Ale tak to juz jest 🙂

PULL

MC 3s x 5 x 150 kg
Podciąganie na drążku chwytem neutralnym 13, 12, 10
Wioslowanie sztanga nachwyt tułów nisko 3s x 5 x 80 kg
Wiosłowanie pendlay’a 3s x 10 x 50 kg
Szrugsy 3s x 12
Uginanie przedramion ze sztangielkami chwyt neutralny 3s

W chwili obecnej trenuje na mniejszej objętości, ale skupiam się na dłuższej fazie ekscentrycznej, pauzach, rozciągnięciu i czuciu mięśniowym, dają popalić takie treningi pomimo dużo mniejszej objętości, czuję ból mięśnia na 2 dzień, więc jest wzorowo 🙂 np opuszczanie sztangi 4 sekundy + pauza, fajna sprawa… sprawdźcie sami!

Zapewne początek redukcji nie będzie niczym nadzwyczajnym, lekkie ścięcie kalorii + większa aktywność i palimy smalec!

Ostatnio zaczęły pobolewać lekko łokcie, więc dorzuciłem do suplementacji:

http://www.muscle-zone.pl/ochrona-stawow/msm-454g    5 g dziennie
http://www.muscle-zone.pl/produkty-prozdrowotne/curcumin-95-piperine-120-kaps 2 x 300 mg dziennie

Znajdziecie mnie na www.facebook.pl/olikanek

O autorze

Oliwer

Oliwer

› Zobacz wszystkie artykuły

Dodaj komentarz

Kliknij tutaj aby skomentować artykuł

Facebook

Ad