Blogi Treningowe Ciekawostki treningowe Motywatory Trening

Ostatni trening pleców przed planowaną przerwą od treningów!

Witajcie!

Tak jak wspominałem w swoim wcześniejszym wpisie robię planowaną przerwę od treningów, która potrwa około 7 może do 10 dni 🙂 Celem tej przerwy jest regeneracja organizmu, a szczególności układu nerwowego.

Pomimo tego, że przerwa zaczyna się już jutro plecy zostały zajechane na maxa 🙂

*ściąganie drążka wyciągu górnego za kark 4 x 8 z progresją ciężaru
*wiosłowanie wyciąg dolny do brzucha chwyt neutralny 4 x 10
*wiosłowanie sztanga podchwyt 4 x 12 x 75 kg
*wiosłowanie jednorącz smith 3 x 15 na każde ramię
*narciarz 4 x 10
*przenoszenie ramion wprzód na maszynie 3 x 10
*rack pull 60, 80, 100, 110 kg x 8
*szrugsy 4 x 20

Lekkie aeroby 20 min na orbitreku. Ważenie poranne wskazało 91,1 kg przy zadowalającej mnie jakości! Zobaczymy jak będzie po powrocie. Tam będę jadł jak normalny Kowalski, ale bez objadania się, planuje także dużo aktywności w postaci zwiedzenia! Pełen relax! Nie zabieram tam nawet witamin czy tam omegi 3, odpoczynek od wszystkiego! 🙂 Jedzenie będzie stosunkowo racjonalne, mam dobre nawyki żywieniowe 🙂 Gwarantuje wam, że forma nie ucierpi, a wrócę mega zmotywowany i będę pracował nad sobą jak robot przez cały rok! Uwierzcie mi, że jak ktoś jest zawodnikiem to ciężko pogodzić się z brakiem treningu, choć jak wiadomo jest to pożądane, kiedy w odpowiednim momencie zwalniamy tempo!

Aktualna forma: 

www.facebook.pl/olikanek

O autorze

Oliwer

Oliwer

› Zobacz wszystkie artykuły

Dodaj komentarz

Kliknij tutaj aby skomentować artykuł

Facebook

Ad