Suplementacja Suplementacja podczas odchudzania Suplementy diety

Jakie witaminy wybrać – moja opinia.

Przez ostatni rok starałam się za każdym razem kiedy tylko kończyło mi się opakowanie witamin brać jakieś inne, żeby urozmaicić suplementacje i po prostu zobaczyć, które najlepiej na mnie działają. Z tego wszystkiego mogę podzielić się z wami moja opinia o kilku firmach, być może sami nie wiecie jakie wybrać i to pomoże.

Dla mnie numer jeden dla kobiet – Witaminy EVE (dla mężczyzn jest wersja z dobranymi składnikami specjalnie pod nich o nazwie ADAM). Jestem w nich zakochana, bo nie maja odpychającego zapachu ziół, który wyklucza niektóre witaminy u mnie. Są mimo niezbyt malej wielkości łatwe do połknięcia (kapsułki), tabletek nie lubię, chociaż raz je miała i jednak polecam bardziej kapsułki. Widziałam szybko efekty, mniejsze zmęczenie, mocniejsze włosy, niczego złego nie dostrzegłam, wiec to mój numer 1.

 

Special Two – tej samej firmy co EVE i ADAM. Producent mówi o nich: „to zaawansowany preparat dostarczający pełnej gamy witamin i minerałów dobranych w optymalnych proporcjach. Pozwala na uzupełnienie braków w diecie oraz zapewnienie odpowiedniej podaży substancji mineralnych”. Popieram – też bardzo fajne witaminy, skład jest okej, chociaż można je uzupełnić innymi witaminami, co już powoduje, ze zaczyna się brać po 15 kapsułek dziennie, a tego staram się unikać 🙂

 

Two per day – Według producenta: „to wysokiej jakości preparat witaminowo-mineralny, oparty na przebadanych kliniczne, opatentowanych i biologicznie aktywnych formach zarówno witamin, minerałów, jak również pozostałych składników prozdrowotnych. W porównaniu do konwencjonalnych produktów, preparat ten ma do 50 razy większą siłę oddziaływania poszczególnych substancji odżywczych”. Mi natomiast totalnie mi nie podeszły, zapach mnie tak odstraszał, ze czułam je potem pol dnia, nie są dla mnie po prostu. Jeśli nie przeszkadza wam intensywność ziół to może być wybór odpowiedni dla was. Skład jest okej, firma tez, jednak nie dla mnie.

 

Dr. Feel Good! – Niezbyt polecam, ale dlatego, ze skład jest troszkę niewystarczający jak na sportowców. Według mnie za mało tego tam jest i trzeba dokładać poszczególne witaminy, a to nie o to chodzi. ALE bardzo fajnie działają oczyszczająco i jeśli ktoś chce pozbyć się toksyn z organizmu to będzie fajny dodatek!

Najlepsze kompleksy znajdziesz TUTAJ, są to propozycje ekspertów oraz produkty najczęściej wybierane przez klientów sklepu muscle-zone.pl

O autorze

Aleksandra

Aleksandra

› Zobacz wszystkie artykuły

Dodaj komentarz

Kliknij tutaj aby skomentować artykuł

Facebook

Ad