Blogi Treningowe Motywatory Trening

barki

samopoczucie w kratke, o wiele za duze spie (jak to niedzwiedzie :P) masowo i obciazeniowo ide do przodu (czesto do miski dodaje cos „extra”)
tego dnia np zjadlem tylko 3 ogromne posilki, innym razem 5,6 albo i 7 (oczywiscie staram sie to sensownie dzielic 😛 ale nadmiar jedzenia juz sie odbija na moim komforcie…a raczej jego braku)
za kilka dni wigila i w tym roku nie bede sie oszczecadzal na swieta, jem pod korek 😛 wiem ze swieta na tym nie polegaja ale…

DIETA + suplementy

WITAMINY  – po pierwszym posilku, KREATYNA 5g na czczo ( jedna najekonomiczniejszych kreatyn)
trening po pierwszym posilku
350g watrobki drobiowej smazonej na 10g smalcu + 25g oleju lnianego
potreningowy posilek
3 miarki ODZYWKI BIALKOWEJ+ 3 MIARKI WPC +200g maki pszennej + 2 duze banany + 1 srednie jablko
350g szynki wieprzowej + 250g kaszy jeczmiennej z calym sosem bolonskim (dawtona, 550g)
duze ilosci warzyw

TRENING

5x wyciskanie na smithcie (film) zaczynalem rozgrzewkowo od 20 na strone, potem 30 i 35 🙂
5x unoszenie na boki na maszynie
5x tylni akton barkow na maszynie
5x unoszenie przed siebie dolnej linki wyciagu lezac (film)

O autorze

Kamil Szadkowski

Kamil Szadkowski

› Zobacz wszystkie artykuły

Dodaj komentarz

Kliknij tutaj aby skomentować artykuł

Facebook

Ad