Blogi Treningowe Ćwiczenia Motywatory Odżywianie Suplementacja Trening

Aktualna forma po 7 tyg. roztrenowania, trening PUSH, dieta!

Cześć! To znowu ja! Leniuch OLIKANEK 😀

Dzisiejszy PULL 🙂 Duży nacisk teraz kładę na dół pleców i grubość, tam są spore braki 🙂 Od przyszłego tygodnia czas wrzucić leciutkie interwały już, dawno żadnej aktywności poza siłowym nie było, a powoli nakręcamy metabolizm pod przygotowania! Nigdy na brak apetytu nie narzekałem, ale to nie jest co mnie satysfakcjonuje 🙂 Jedzonko ma być wsysane przez organizm 😀

1.Podciąganie nachwyt szeroko REPS GOAL (10, 10, 10, 9)- co trening dodaje jedno-dwa powtórzenia do łącznej sumy
2. Wiosło podchwyt szerokość barków 4×8 x 60 kg
3. Rack Pull 3s x 4 x 150 kg, 1s x 5 x 140 kg
4.Narciarz drążek prosty 4×20
5. Uginanie ramion linka- wyciąg dolny 4 x 20
6.Młotkowe 4 x 20
7. Łydki siedząc 4xmax

Trening nadal lajtowy, jedyne co to z 4 sesji treningowych przechodzę na 5 na ten tydzień, od przyszłego tygodnia dorzucam 1-2 interwały, stopniowo zwiększam objętość i intensywność tak, żeby od grudnia być na pełnych obrotach czyt. aktualnie roztrenowanie 😀

Do okresu roztrenowania wrzuciłem bardzo ciekawy suplement jakim jest L-Theanine PLus z APOLLO!
Po jednej kapsułce codziennie już czuć dużo lżejszy umysł i pozytywniejsze myślenie, polecam!

http://www.muscle-zone.pl/przeciwstresowe/l-theanine-plus-120-kaps

Posiłek przedtreningowy naleśniory, a po klasyka makaron i ryż 😀

Aktualna forma po 7 tygodniach roztrenowania, lekkich treningów, braku cardio od 7 tygodni, luźnego podejścia do diety, i kilku weselach, efekt? Minimalnie gorszy BF, nabicie słabsze, ale to nieuniknione. Plusy? Jak dla mnie same, nowy układ nerwowy, organizm czuje, że kosmicznie odpoczął. 2 % tkanki w jedną czy  w drugą wgl mnie nie ruszają, wszystko sobie ze spokojem dopalę pod datę zawodów. Bałem się zwolnić tempo, od teraz zawsze będę zwalniał w odpowiednim czasie 🙂

www.facebook.pl/olikanek

O autorze

Oliwer

Oliwer

› Zobacz wszystkie artykuły

1 komentarz

Kliknij tutaj aby skomentować artykuł

  • Cały rok w formie się nie da być, wcześniej czy później coś pęknie. Lepiej zrobić sobie luźniejszy okres jesienią, przed świętami Bożego Narodzenia, a po nowym roku wejść na pełne obroty. Pozdro!

Facebook

Ad